Καλώς ήρθατε στην ιστολόγιο των Κατηχητικών Σχολείων Όθους Καρπάθου - Τμήμα Χειροτεχνίας .


XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!





Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Εγώ για σένα τα πάντα

<<Εγώ για σένα πατέρας λέει ο Χριστός, εγώ αδελφός, εγώ Νυμφίος, εγώ σπίτι, εγώ τροφή, εγώ ρούχο, εγώ θεμέλιο, οτιδήποτε θέλεις εγώ. Να μη σου λείψει τίποτα. Εγώ θα δουλέψω για σένα. Ήρθα να σε υπηρετήσω, όχι να υπηρετηθώ. Εγώ και φίλος… και μητέρα, όλα εγώ. Μόνο να μ’ έχεις στην καρδιά σου. Εγώ φτωχός για σένα και αλήτης για σένα. Πάνω στο σταυρό για σένα, μέσα στον τάφο για σένα. …. Όλα για μένα είσαι συ. Τι άλλο θέλεις;>>

Πηγή: Ιωάννης Χρυσόστομος, Εις το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον, Ομιλία ΟΣΤ΄, ε΄, Migne, P.G. vol 58, pg 700.


web-theologos


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το ιστολόγιο και η προσπάθειά σας. Ευχαριστούμε για τις ιδέες σας.

Αν μπορείτε, παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ορθόδοξες βυζαντινές εικόνες, γιατί κυκλοφορούν ζωγραφιές από παπικούς, προτεστάντες και χιλιαστές.

Χριστός Ανέστη!

συνάδελφος