Καλώς ήρθατε στην ιστολόγιο των Κατηχητικών Σχολείων Όθους Καρπάθου - Τμήμα Χειροτεχνίας .


XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!





Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Ο Θεός υπάρχει




Μετάφραση  sygrino.blogspot.gr


Φεύγοντας  ο  πελάτης ..ο  κουρέας  γυρίζει  προς το μέρος του  και  του λέει: «Ξέρεις κάτι; »  και  συνεχίζει  « Εγώ πιστεύω ότι  Θεός δεν υπάρχει ..»
Πελάτης : «Γιατί  το λες αυτό φίλε μου;»
Κουρέας : « Είναι πολύ απλό. Αρκεί  να βγεις στο δρόμο και θα καταλάβεις  ότι  ο  Θεός  δεν υπάρχει..Κι  αν υπάρχει..πες  μου « Γιατί  υπάρχουν  τόσοι  άρρωστοι  άνθρωποι ..Γιατί  παιδιά  εγκαταλελειμένα;  Όχι φίλε  μου..Ο  Θεός  αν υπήρχε  δεν θα υπήρχε  τόση  δυστυχία, ούτε  τόσος  πόνος στην ανθρωπότητα .Εγώ  δεν μπορώ να σκεφτώ  έναν Θεό , που να επιτρέπει όλα αυτά τα πράγματα..»
Πελάτης :  ( Αμήχανα ) « Ωραία...Θα τα  ξαναπούμε! »
Ο Πελάτης βγαίνει έξω και  βλέπει  έναν  άντρα  με  μακριά  μαλλιά..
Σε  λίγο  επανέρχεται  στο κουρείο  μαζί  με  τον  νεαρό.
Πελάτης απευθυνόμενος στον κουρέα, που κοιτάζει  παραξενεμένος : 
-« Ξέρεις  τι; . Οι κουρείς δεν υπάρχουν! "
Κουρέας : «Πως ;; Και  εγώ τι είμαι;;»
Πελάτης :  «Οι  κουρείς  δεν υπάρχουν , γιατί αν υπήρχαν , δεν θα  υπήρχαν άνθρωποι  με μαλλιά τόσο μακριά..Όπως αυτός  ο  άνθρωπος.»
Κουρέας : «Χα!  Οι κουρείς υπάρχουν ! Το πρόβλημα είναι ότι  αυτοί  οι άνθρωποι δεν έρχονται σε μένα  !»
Πελάτης : « Ακριβώς!!  Αυτό  είναι ! Θεός υπάρχει ..! Και  αυτό  που  συμβαίνει με τους  ανθρώπους  είναι  που  δεν πηγαίνουν  σε  Αυτόν !  Γιαυτό  φίλε  μου  υπάρχει  τόση  μιζέρια  και  δυστυχία! "

Δεν υπάρχουν σχόλια: